Facts

Resultaten Klanten Enquete 2016

Roozeboom consulting heeft bij KT3 een Patiënten Enquête uitgevoerd. Wij delen graag het resultaat graag met u.

Hoe tevreden bent u over Score
Bereikbaarheid van de praktijk 8.2
De dagelijkse openingstijden van de praktijk 8.3
De telefonische bereikbaarheid van de praktijk tijdens de dagelijkse openingstijden 8.1
De informatieverstrekking op onze website 8.2
De gebruiksvriendelijkheid van onze website 8.2
Afspraken maken 8.4
De bejegening door onze medewerk(st)ers aan de balie 8.6
De mogelijkheid om te kiezen voor een bepaalde afspraakdatum en tijdstip 8.3
De termijn waarop u terecht kunt voor een behandeling 8.3
Kent u de functie van de behandelaar? 8.2
De praktijk 8.3
De wachttijd bij een bezoek voor een controle of behandeling 7,9
De voorziening in de wachtkamer 8.0
De hygiëne/netheid in de praktijk 8.6
De privacy in de praktijk 8.1
De zorgverlening door de (preventie) assistent 8.5
De uitleg van de assistent over de behandeling en waarom de behandeling plaats zal moeten vinden. 8.4
De vakkundigheid van de assistent 8.4
De persoonlijke aandacht voor u tijdens de behandeling door de assistent 8.5
Het rekening houden met uw eventuele angst voor een behandeling door de assistent. 8.5
Het resultaat van een behandeling door de assistent 8.5
De manier van omgaan met kinderen door de assistent 8.5
De behandeling door de tandarts 8.4
De informatieverstrekking over de behandeling door de tandarts 8.4
De informatieverstrekking over de kosten van de behandeling 7.7
De tijd die uitgetrokken wordt voor het beantwoorden van vragen door de tandarts 8.4
Het resultaat van de uitgevoerde behandeling door de tandarts 8.6
De zorg van de tandarts om een tand of kies zo lang mogelijk te behouden 8.7
Het rekening houden met uw eventuele angst voor een behandeling door de tandarts 8.6
De manier waarom de tandarts omgaat met kinderen 8.6
De werksfeer tussen de tandarts en de medewerker(s) 8.6
De samenwerking tussen de tandarts en de medewerker(s) 8.6
Rekeningen en betalingen 8.1
De specificatie van de kosten van de behandeling 8.0
De wijze waarop u de betaling kunt voldoen 8.2
Net Promotor Score 8.6
Hoe waarschijnlijk is het dat u onze praktijk zou aanbevelen aan familie, vrienden of bekenden 8.6