Huisregels

Privacyregeling en geheimhouding

Patiënteninformatie wordt niet aan derden doorgestuurd zonder medeweten van de patiënt. Alle informatie blijft binnen het praktijkpand, behalve als het informatie betreft voor een specialist of huisarts, die informatie nodig heeft voor een medisch onderzoek (verwijzing). Wanneer de patiënt overstapt naar een andere tandarts dient hij/zij te tekenen voor het doorsturen van zijn/haar gegevens naar de nieuwe tandarts.

Uw afspraak

Wij behandelen uitsluitend op afspraak. Indien u uw afspraak niet kunt nakomen, dient u deze minimaal 48 uur van tevoren af te zeggen, anders kunnen wij de voor u gereserveerde tijd in rekening brengen. Deze regeling omhelst tevens dat de weekenden voor deze regeling niet in aanmerking komen. Dat houdt in dat u, mocht u een afspraak voor maandag hebben, op donderdag de afspraak dient te annuleren.

Bij een bezoek

Dient u 5 minuten van tevoren aanwezig te zijn en neemt u (indien van toepassing) een geldig verzekeringsbewijs mee.

Herinnering aan uw afspraak

Wanneer uw mobiele telefoonnummer bij ons bekend is ontvangt u van ons (24 uur voor uw afspraak) een herinnering van de afspraak op uw mobiele telefoon.

Vergoedingen en verzekeringen

Lees meer over tandheelkundige vergoedingen en verzekeringen op de website. www.allesoverhetgebit.nl

Medische gegevens

Voor ieders veiligheid verzoeken wij u om ons steeds te informeren omtrent medische bijzonderheden, zoals zwangerschap, medicijngebruik, ziektes, infecties, afwijkingen, etc.

Menukaart

Bekijk onze menukaart online of download de PDF versie.

Tarieven

Bekijk de tarieven aan de hand van de NZA tarieflijst PDF versie.

Betalingen

De factuur van uw behandeling ontvangt u van Infomedics. Onze betalingsvoorwaarden staan vermeld op de nota. Heeft u vragen over de nota? Dan kunt u contact opnemen met Infomedics patiëntenservice. Op de website van Infomedics kunt u veel zaken snel een eenvoudig regelen. U hoeft geen rekening te houden met de openingstijden van de Servicedesk en kunt uw zaken regelen op een tijdstip dat voor u het beste uitkomt. Wilt u een betalingsregeling treffen of de status van betaling controleren, dan raden wij u aan dit direct via de website van Infomedics te regelen: www.infomedics.nl

Klanttevredenheid

Wij meten met regelmaat de klanttevredenheid om op de hoogte te blijven van uw wensen en behoeften. Vanzelfsprekend kunt u deze ook melden bij de balieassistente en/of de tandarts.

Meningsverschil

Indien u een meningsverschil heeft met uw tandarts en denkt dat de tandarts aantoonbaar in gebreke is gebleven, zonder dat u dat samen heeft kunnen oplossen, dan kunt u zich richten tot de KNMT (Koninklijke Nederlandse Maatschappij ter bevordering van de Tandheelkunde).