Veel gestelde vragen

Wij bieden excellente mondzorg, maar ook aandacht en advies voor u, waarbij uw wensen en eisen vanzelfsprekend voorop staan.


De laatste behandeling heeft meer dan een half jaar geleden plaats gevonden en ik kan me niet herinneren of ik reeds een oproep heb gekregen. Onze balieassistente heeft na uw laatste afspraak een afspraakkaartje meegegeven. Indien u die kwijt bent dan kan de afspraak telefonisch worden opgevraagd.

In principe alleen voor acuut ontstane heftige pijnklachten, ongevallen en nabloedingen. Wanneer u in staat bent om met een goede pijnstiller de pijn te onderdrukken, kunt u ons ook zo snel mogelijk bellen en wordt u vaak, als u patiënt bij ons bent dezelfde dag nog uitgenodigd voor een afspraak.

Het telefoonnummer is 020-6602750.

Ja dat kan, veel van onze patiënten wonen al buiten Zaandam en komen toch trouw voor hun behandelingen retour.

Ja dat is absoluut veilig als u het maar bij Uw tandarts laat doen. Of het iets voor u is, dat kunt u o.a. vragen bij de halfjaarlijkse controle.

In principe kunt u altijd komen en hoeft u daar niet bang voor te zijn. Iedereen werkt met mondkapjes en mocht u toch twijfelen bel dan even naar onze praktijk voor overleg.

Bel even naar de praktijk, zodat we uw afspraak naar voren kunnen halen.

Meestal wel, maar het is veiliger te overleggen met de baliemedewerkster. Zij kan u ook vertellen of we misschien iets zijn uitgelopen.

Ja, vanaf de Bernardbrug geldt, in de richting van het centrum, pas het betaald parkeren.

Voor vragen over uw vergoedingen adviseren wij u om naar de praktijk te bellen, zodat wij dat voor u kunnen uitzoeken.

Wanneer uw verzekeringsmaatschappij is aangesloten bij Infomedics dan ontvangt u geen rekening. Wanneer u nog vragen heeft neem dan contact op met Infomedics www.uwnota.nl hoe dat in uw geval is geregeld.